Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
請問夏天適合做什麼樣的醫美呢?
Jun 7th 2013, 08:34

嗯? 你之前都沒有做過嗎?

這問題真的有點廣~不過可以建議你從簡單的嘗試看看^^

像我之前就是到我家附近的夏爾美學(夏爾聯合診所)~我是先從杏仁酸換膚開始~

再來有嘗試滴入式美白液(他們說是美白點滴),

我個人對美白沒太大興趣,不過,聽到裡面的成分我就滿能接受的~

像是維他命c維他命b群..胺基酸...之類的,想說就算沒有美白,至少也補充點營養^^

不過,重點還是要看你個人的需求啦~有沒有要微整型啦~還是抗老回春?減肥之類的..

不然,你可以寫mail我可以介紹我的諮詢師小茜給你^^

asmile0318@gmail.com

參考資料: 我自己

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()