Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
[詢問] 動態消息被朋友們的按讚洗版
Jun 13th 2013, 19:58

作者fumicoptw (喵&哞)

看板Facebook

標題[詢問] 動態消息被朋友們的按讚洗版

時間Thu Jun 13 19:58:14 2013

最近都沒有更動臉書的任何設定 我的朋友約60位左右..動態消息一直都很少 但是這兩天我的動態消息上出現一堆000(我的朋友)說 1 條近況動態讚。 但是他按讚或留言的對象"我完全不認識" 假設他按了20個朋友讚..我這邊就被洗20篇..有的還附上對方大照片 然後加上多個朋友都有做同樣的事情 以往都不太會出現在我的動態消息上 所以這兩天我都被這些對我而言無意義的文章洗版 參考之前的文章..把朋友的設定"留言和按讚"取消 但是完全沒有效果... 一篇篇按隱藏又非常費時 請問有別的解決方法嗎? 這樣我要看朋友的近況更新非常困難@@" 謝謝!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.224.172.157 ※ 編輯: fumicoptw 來自: 61.224.172.157 (06/13 20:20)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()