Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Exotic travel ideas.

Searching for your next vacation destination? Subscribe to Off The Beaten Path, a newsletter featuring captivating locales to help you to plan your next trip.
From our sponsors
[求助] 要到心儀女生的LINE 但問題發生
Aug 30th 2013, 02:53, by hejte

作者hejte (hejte)

看板Boy-Girl

標題[求助] 要到心儀女生的LINE 但問題發生

時間Fri Aug 30 02:53:45 2013

我們認識1年多 在圖書館認識 畢業之後我在中部讀研究所 她直升讀研究所(在北部) 但我們只是打招呼 或者問對方最近過得怎樣之類的話題 因為她在圖書館打工 而我要執行計畫 所以很忙 大概兩個月才去一次 前幾天我提起勇氣要到女生的LINE 回家之後想說跟她聊天一下 一開始問候語 妳在嗎? 妳在忙嗎? 但她都顯示已讀 都不回我 = ="" 之後她換了大頭照 然後我跟她說 這張還不錯看窩^^ 很漂亮 她還是已讀狀態 我也不知道該怎麼辦才好 不知道女生的用意是怎樣 = ="" 想問那個女生用意是什麼? 心頭一字 煩拉~~~~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.252.235.202

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()