Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChungLi 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[協尋] 在合圳北路上遺失黃色小土狗,懇請幫忙
Sep 30th 2013, 20:38, by tinavicky

作者tinavicky (哈哈哈哈)

看板ChungLi

標題[協尋]在合圳北路上遺失黃色小土狗,懇請幫忙

時間Mon Sep 30 20:38:10 2013

http://ppt.cc/l0WN 我家的小黃狗(是女生)在合圳北路二段上遺失了,靠近中興路附近!! 已經來來回回找了好幾次都沒看到 她大概四個月大,我們都小黃小黃的叫她。也不確定她是否知道~ 如果有好心人看見她,可否麻煩您先收留她,然後發站內信給我 我會盡快把她帶回來的!!! 因為那附近狗狗很多~ 車子也很多 很怕她受傷! 如果已有好心人收留了她,也請您發站內信給我,讓我知道她過得很好~ 麻煩住在那附近或是在那上班的朋友們,幫我留意看看!! 先謝謝你們了~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.32.215.55 ※ 編輯: tinavicky 來自: 114.32.215.55 (09/30 20:42)

ePaper:中興路那邊滿荒涼的耶.... 09/30 20:42

tinavicky:我知道,但還是想來問問看,希望板上有人有看過~ 09/30 20:45

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()