close
Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 機票問題
一般航空、機票訂位、轉機、行李限制、里程轉換等機票問題討論 
Helpdesk Ticketing System

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
印度捷特航空
Jun 5th 2014, 08:44, by sasaya514

大家好
我想請問一下:印度捷特航空是否為廉價空呢
因為我打算從台北-(捷星航空)-新加坡-(印度捷特航空)-印度 馬德里斯-(印度捷特航空)-阿布達比-(阿提哈得航空)-伊朗 德蘭黑
因為前幾年被亞航的不提供轉機 堅持要我入境才能登機有點心有餘悸

還有就是 我途經 印度 阿布達比的時候可以直接在轉機櫃檯登機就好了嗎?我只有隨身行李
因為我所有得航段都是"分開"買的

到底分開買有沒有差???還是只要有轉機櫃台就可以了嘛?感謝大家><

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()