close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Gamesale 板
[黑單] gn02338977
Jun 28th 2013, 07:59

作者wscjoe (...)

看板Gamesale

標題[黑單] gn02338977

時間Fri Jun 28 07:59:40 2013

【 黑單 ID 】 :gn02338977 (若文章已刪除請示出交易信件等證明) 【 文章代碼 】 :#1HkrXbRv (列出實際交易項目及金額 包含運費) 【 交易內容 】 :郵局跨行匯款 確認後給序號 (簡單敘述 ex:面交放鴿子 收款後不回應) 【 黑單事由 】 : 交易過程 gn02338977時常愛理不理 都是我一再寄信詢問才隨便回個幾句 最後還故意給我錯誤的戶名讓我白跑郵局又浪費手續費用30元 事後詢問也都故意無視 過程的信件內容我都是非常有禮貌 一直到最後幾封故意完全無視後 昨天火大寄了封我很不滿意的信 他才草草道個歉 內容如下 ====================================================================== 愛理不理 你不想交易就早點說 何必故意給個錯的戶名 讓我白跑郵局還多給了手續費 然後什麼都不回應 你很喜歡這樣玩? 我告訴你你成功了 我對於此事相當火大 你看到這篇很爽對吧 ====================================================================== gn02338977只是隨便回 內容大概是 : 我人出差沒電腦用很忙 很對不起 沒有想晃點我 ====================================================================== 最後我又寄了封: 隨便到個歉結果還是沒我想要的答案 不要說你沒晃點我拉 這些時間點,13筆站內信紀錄還搞不定一次的交易 這些交易訊息給任何人看都會覺得你在玩我 我覺得我自己是積極拉 因為你賣的價錢很不錯 那又如何? 最後白忙都是我而已 包括這篇 ======================================================================= 昨天他也看了到現在還是無視 一般人知道自己理虧會馬上處理 結果他呢? 他出差很忙 我每天上班就不忙? 態度相當惡劣 30元手續費+時間+通勤費+白忙生氣 他能負責? 真的不好意思打了一堆 先請板主大處理了 感謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 203.70.167.127

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()