close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
有些人好像不相信完全無紫光的手機,Butterfly S 特別錄一段給大家看吧
Sep 16th 2013, 13:52

說真的我不懂你發一次這種文章有甚麼意義?
證明現在沒問題?
你自己也寫到不知道以後會不會有 那現在發這個用意何在?
這種基本測試不代表一定能測試出來紫光現象 我已經說過我的經驗了!!
至於你不相信 很想要發一篇自己來證明?
要不要我給你我那隻有問題的序號跟IMEI你去找HTC查一查然後自己親自檢測一下呢?
然後證明了 你是不是要上來改一下呢?

Wolf Kiba wrote:
這支是送修回來過的,...(恕刪)

01真是OP啊!!! 剛打完一篇回復就被刪掉 還說 文不對題?
原來我說的基本測試不准 文不對題啊!!
現在不讓我回文更是OP啊!!
原來01不讓人證實 我笑了...

p.s. 不讓我回文只能用這編輯來回文了 估計很快又要被刪了吧!! 幫不了你 01.

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()