close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
[討論] 能接受男友單獨跟女生出去沒講嗎?
May 30th 2014, 23:32, by chacokc

作者chacokc (湘噴噴)

看板Boy-Girl

標題[討論] 能接受男友單獨跟女生出去沒講嗎?

時間Fri May 30 23:32:14 2014

因朋友不想被認出,以下是代PO喔 --------------------------------- 跟男友算是遠距離 一南一北 每天都會講電話,常常講了一個小時都掛不掉 雙方父母也都見過了,男友媽媽很喜歡我,男友姐姐結婚的時候我也幫了很多忙 我們大概一兩個月就會見一次面 相處上一直很甜蜜,沒什麼爭吵,男友也很疼愛我,沒意外兩年後應該就會結婚 但最近在偶然的情況下(我從不看男友的手機或通訊) 那次是剛好男友用我電腦登入不小心看到 發現他跟一個女生常單獨出去 吃飯或者出遊都有,但他從未跟我提過 雖然看了他們的對話內容就真的只是朋友而已, 也明白他在遠距離的情況下會寂寞想要人陪(如果可以我也很想陪他阿) 說真的我也相信他們並沒有做出什麼逾矩的事情 這樣的情況下,你們能夠接受嗎? 會跟男友提這件事並且希望他不要再犯了嗎? 一直在考慮到底要不要說.... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 123.0.211.29 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1401463937.A.BBF.html

manyqq:先看那女生的長相 還有直覺.... 05/30 23:34

ahuifu:不能接受,更何況還隱瞞未告知,不尊重妳 05/30 23:36

manyqq:如果覺得怪怪的一定要溝通 05/30 23:36

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()