close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ShuangHe 板
 
[請益] 寶特瓶還可以賣錢嗎?
Jun 9th 2014, 07:50, by green99

作者green99 (老天在保護可憐的人阿)

站內ShuangHe

標題[請益] 寶特瓶還可以賣錢嗎?

時間Mon Jun 9 07:50:06 2014

大家早安~~~ 想請問寶特瓶哪有再回收阿 還可以賣錢嗎 我記得一個一元還是半圓 哪邊有呢? 大家都丟哪兒? ~都不習慣跟人吵 但人家喜歡惹是非 等等怎麼吵都會影響我的人際 我應該怎麼處理呢 做人真難 被人黑白亂說 輕者自清 我要的是會相信我 合善能聊得好人 其他人我不想管 但他們弄道你不能不管 好累..有誰憐我孤獨又不平 哀 做人真難~ ~小樓昨夜又東風 故國不堪回首明月中~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 36.224.13.110 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/ShuangHe/M.1402271408.A.C14.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()