close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
[討論] 請問我錯了嗎?
Jun 14th 2014, 13:29, by vivigarylin

作者vivigarylin (Werther)

看板Boy-Girl

標題[討論] 請問我錯了嗎?

時間Sat Jun 14 13:29:31 2014

女友要到學校考試 外面在下雨 我們住在學校附近 我就說我騎機車載你去考試 她不要,要我騎腳踏車載她 我就有點問號 跟她說 騎機車比較快 而且穿雨衣比較不會淋到雨 她就是不要 好吧 我說那把雨衣穿上吧 她也不要 我們就騎著腳踏車撐傘到學校 路上她還問我說 會不會覺得她很白目 我說會 結果一到學校 她手機皮包丟給我 然後說我等一下自己回去 我就問你在生氣什麼? 她頭也不回的就走了 留下滿是問號的我 想請問大家告訴我是我哪裡錯了嗎 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 112.78.84.125 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1402723773.A.4DC.html

thomasr:錯在跟我一樣,喜歡當抖m 06/14 13:33

wujiarong:不要養公主,真的不要 06/14 13:49

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()