Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 開心水族箱 討論板
 
[一般] 請問開第5缸會有顯示BUG嗎??
Oct 29th 2014, 13:51, by motosugi0402 ( 杉本X )

晚上我媽用SKYPE問我說為什麼他不能開第5缸
我就問他說他要用那一個條件開
他就說 : 36000K+40個印章
我 : .......  是400個印章好嗎!!!!!!
他 : 明明就是40個!!
我 : 明明就400個= ="   ( 心裡OS : 粉愛盧耶! )
他 : 明明就是40個!!
我 : ......(    眼花還愛盧= =" )......那不然~你分享螢幕給我看好了
( 心裡篤定他一定是看到上面那一條40元寶那行然後亂盧 )
結果......
2014-10-29_212534

真是怪事年年有@@"
那個空格空的粉不自然 *0*   ~  我發誓除了蓋人頭與姓名以外其他都沒修圖
我真的錯怪她了>_<"   怎麼會有這種BUG呀!! ORZ
重點是我用我的電腦開她的帳號顯示是正常的= ="
所以是系統的問題嗎??

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()