close
Blogtrottr
NOWnews 即時新聞
Latest news from NOWnews 
thumbnail 黃曉明愛情不將就 自稱配不上Baby
Apr 27th 2015, 12:42, by service.nownews@gmail.com (nownews)

娛樂中心/綜合報導

黃曉明日前在大陸出席電影版《何以笙簫默》宣傳活動,和粉絲們分享愛情觀,認為愛情不能將就,談到Angelababy,更自陳:「我覺得我配不上她」。

自從公開戀情後,黃曉明和Angelababy不斷甜蜜放閃,大方秀恩愛,但黃曉明卻表示:「我覺得我配不上她,是她將就我,她真的特別優秀。能和她在一起,一定是我積了福氣了。」並勸告粉絲:「什麼都可以將就,但是真的愛情不能將就,在你身邊過一輩子的人不能將就。」


▲黃曉明(左)和Angelababy甜蜜放閃秀恩愛。(圖/翻攝自網路)


▲黃曉明(左)認為能和Angelababy在一起是福氣。(圖/翻攝自網路)

關鍵字:

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

Media files:
8542724af035c250ceab4d0e4b35f321.jpg (image/jpeg)
You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()