close
Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[攻略] 鑽石三卡特蓮娜 by Roger 卡特神 - 心得分享
Oct 27th 2013, 15:24, by gundam21515 ( Roger 卡特神 )

哇一看前言就看到我的ID!!!
符文天賦都很正常我也不多做說明

技能的部份
其實不管是主彈射利刃還是主不祥氛圍都可以
我個人區分這兩個的方向為:順風or逆風
順風=吃兵上妳通常一定可以很安全 所以我會主點彈射利刃增加傷害
逆風=吃兵有很大的難度 所以我會選擇不祥氛圍他的基傷高 CD短 可以確保你的吃兵數量

再來是裝備的部份
其實是1鞋4水~~~~
其實我個人認為 一開始就有很高AP或著是有CC技能的抗魔斗篷這個其實會比布甲來的好些
一開始帶法書我個人認為其實必要性不大
卡特要到3等才能一波的換血 等到你3等其實法書的效益早過了 而且因為你只有一瓶水的關係
可能導致你吃兵的時候一直被對面遠程點臉

中婭沙漏深淵權杖這兩件我個人比較偏向於沙漏
因為沙漏給的AP較多 並且有小金人讓你進場可以不會一瞬間針對死掉
而深淵給的AP較少 而且前期花費太貴 只有把它合出來才會有效益
因此我會偏向於沙漏
而如果你單單遇到高傷害AP要防禦力的話其實負極斗篷就很足夠你扛下他一波攻擊

其實看到有人用我的攻略來寫自己的攻略我挺開心的
不過其實不能所有都抄襲別人 你自己也要寫出自己的攻略 這樣再別人點評你的時候你會更加的改進
==================================================================================
小弟遊戲ID:乂星辰嵐天乂 歡迎各位加好友 老手一起討論 新手也可問相關問題

請記得說明你是在哪裡認識我的喔 要不我會不知道你是誰!!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()