close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
evo

Extra 20% off all Outlet Wake Gear!
From our sponsors
htc品管真的有很大的問題,未拆封的新手機,居然會有明顯可見的刮痕
Jun 24th 2014, 14:47

htc的品管

真的很有問題

昨天下午四點多

我到中和區連城路景平路口的中華電信服務中心

現場續約辦一隻

32G,金黃色的M8

服務人員當場拆封給我檢查

結果令人傻眼

就在背面,一道明顯肉眼可見的刮痕約一公分長

服務人員也傻眼

當場開單讓我換貨

買新機的喜悅完全被這道刮痕,一掃而空

陳先生說也不知道要我等幾天

只說,貨到會電話通知我!

回到家老婆還問我說手機咧.....

我說手機有問題,服務人員當場收回去

只帶回來發票跟領機單而已

老婆還笑我帶賽

當下心裡只有OOXX.....




This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()