Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Spiritual Truth

Wisdom course on spirituality truths. Learn How to connect with infinite intelligence & awaken your inner-divinity.
From our sponsors
[求助] 好想知道她對我的感覺是什麼
Sep 1st 2014, 16:59, by qq850405

作者qq850405 (eightbits)

看板Boy-Girl

標題[求助] 好想知道她對我的感覺是什麼

時間Mon Sep 1 16:59:28 2014

魯蛇我沒交過女朋友 只有被打槍過 沒有像這次感覺這麼順利 第一次約女生出去 找了朋友一起出去 之後 單獨相處時間 是在 討論作業 談話內容比較沒有聊天 過幾天之後約了她看電影 也答應了 但是因為對方家裡面有急事所以 那次沒去成 有相約下禮拜約一天(單獨?)出去玩 最近每天都會一直聊line到晚上一兩點 昨天突然問我能說話嗎 和她用電話聊了一小時左右 話題都是沒有斷的 我和她是以前都知道對方但是都不相識 直到最近才有聯絡 這是我第一次追女生這麼順利 我真的很好奇... 她對我感覺是戀人嗎 還是又再次單戀了...? 抱歉手機排版可能看的有點辛苦 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 42.79.213.167 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1409561971.A.D66.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()