Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
[心情] 痛哭了一晚
Sep 1st 2014, 13:27, by wendysnow

作者wendysnow (等待)

看板Boy-Girl

標題[心情] 痛哭了一晚

時間Mon Sep 1 13:26:58 2014

我跟前男友已經分手半年了 當初我們也是遠距離 基隆跟高雄 就這樣交往了五年多 我跟他認識前 我知道他有喜歡過一個女生 是他堂姐的朋友 後來認識了我 我們在一起後曾經因為這個女生大吵過 他也告訴我他們已經沒有在聯絡 了 交往了五年因為他堂姐的問題 他跟我分手了 fb把我封鎖了 偶爾我還是忍不住會去看他 的動態 (請朋友的手機借我看) 突然看到他交女朋友了 那個人卻是那個女生... 我知道我們已經分手了 他有交女朋友的資格 但...為什麼是那個女生.... 他為什麼有辦法跟曾經喜歡過的女生又之後跟我在一起5年分手後再回去追那女生..... 看到這些 我大哭了好久 也許是他那堂姐看我們分手很爽又湊合他朋友吧 雖然這一切都跟我無關 但我不知道該如何調適現在的心情 心很痛很難過... -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 122.117.154.220 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1409549221.A.C6E.html

balcon: 都過去了..讓你發現也好心可以更放下啊..給自己一個自在吧 09/01 13:31

LebronKing: 不要再看他的動態了.. 09/01 13:41

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()