Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
台灣之星都開台快一星期 怎麼沒人PO心得
Aug 31st 2014, 06:47

jasonjaynet wrote:
在我家測出來的這種速...(恕刪)


也不用特別提造假與否
畢竟這就是實測
可以說明的就是你可能不適合台灣之星
行動上網並非固網這麼穩定
不同地點測出來就是有不同的結果

有些人說他收不到
很多人說速度不如3G

但事實上台灣之星跑出3x以上也還是不少
3G網路不可能達到3X的
況且上傳以往都是3G比較弱的
台灣之星的上傳我反而覺得比我另一門台灣大哥大快

當然頻寬小是先天的弱勢
這是無法改變的缺點
所以還是實際用過才會知道能不能當作主力
目前看來他主打涵蓋是對的
連屏東、阿里山、花東都有不錯的訊號

我現在幾乎都用台灣之星
雖然下載真的不如我台哥大
但平均20/10左右的穩定速度
已經可以應付我大部分的使用情況
我其實喜歡的是他的LOGO跟衝勁啦 哈

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()