close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
[心情] 一個聊天許久的女孩
Nov 17th 2014, 08:00, by psz5wayp3p

作者psz5wayp3p (咕咕鴿)

看板Boy-Girl

標題[心情] 一個聊天許久的女孩

時間Mon Nov 17 08:00:32 2014

大家安安~~~~ 就在幾個月前我透過朋友認識了一位女孩 她是個安靜內向的女孩 有著一頭可愛的短髮 長的也很可愛 完全就是本魯喜歡的類型 我們也互相認識並且交換了line 我們幾乎天天都聊line 跟她聊天我也很開心 大部份我和她都是互相秒讀秒回的 除非上課時間就不能了 有時候沒回我的時候就會一直看手機等她的回覆 感覺我是有點喜歡她了.... 她在台中我在台北讀書 這假日有點想約她出來玩 我想衝到台中找她 不知道各位意見如何? 順便問一下台中有哪些地方適合一起去的? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 111.81.91.188 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1416182434.A.645.html

verystupid: 勤美誠品綠園道那邊可能不錯 11/17 08:15

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()