close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 ask 板
[請問] 如何表達感謝幫助自己的人
Jun 29th 2013, 10:33, by pixie0715

作者pixie0715 (cecilia)

站內ask

標題[請問] 如何表達感謝幫助自己的人

時間Sat Jun 29 10:33:02 2013

原po在百貨公司上班, 最近因為百貨公司改裝生意不好, 所以親友都紛紛這時候出來幫我做點業績, 但因為總總原因, 是由我自己刷卡付錢之後朋友再匯給我, 也有的是我之前托朋友買東西, 所以直接幫他付錢抵消, 我沒想太多就自己付錢累積自己的HG卡, 在我想法我是自己消費自己付錢, 公司人事課卻認為我集客人點數, 這件事情似乎很嚴重, 可能要撤換人員或罰款10K以上, 這件事情樓管和主任幫助我很多, 雖然事情還沒解決, 但我想應該做點表示答謝樓管還有主任, 不曉得大家有沒有什麼好意見,謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 106.64.40.86

[embedded content]

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()