close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決 
是否能告訴我隆鼻手術哪一間診所做最自然?
Dec 19th 2014, 03:21

我去年才做隆鼻手術,我覺得手術後朋友們都跟我說鼻子看起很挺很自然不像是做過的。而且整個人看起來有神多了,那時我要做隆鼻手術時也做過很多資料,最後才選擇離家較近的簡單美診所,那時也是問過四、五間診所,會選簡單美診所是因為我覺得他們解釋的比較清楚讓我也很安心,而且術後他們對病人的追蹤也很關心,所以我還滿喜歡這家診所的,我還滿推薦妳去簡單美診所喔~

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()