close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決 
【求救】有用的靴子除臭妙方??
Dec 19th 2014, 01:05

喔喔 因為雪靴裡面有毛,所以容易有異味吧
收著一年,是需要整理一下啦
我自己不分夏天冬天,都會用香靴噴霧
它噴在鞋子裡面可以除臭、又會芳香
而且很方便的是,倒著噴也沒有問題
這樣一些比較長的靴子,就可以噴到底層
不只靴子
運動鞋或是高筒的帆布鞋什麼的
也都可以用
我噴完運動鞋 再穿著去跑步也都不會有臭味
有時候我也會噴在鞋櫃(我家的鞋櫃是密閉的)

我都是實際去門市購買啦

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()