close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChungLi 板
 
[心得] 反推!中平路街角服飾
Dec 19th 2014, 22:08, by ivantang

作者ivantang (tang)

看板ChungLi

標題[心得] 反推!中平路街角服飾

時間Fri Dec 19 22:08:19 2014

以下有抱怨成份,請小心閱讀,謝謝^^ 上禮拜是我第一次進去這家店 看中了一雙鞋,但太大了沒有我的size 店員說不然幫我訂 我都還沒說好,他就急著寫單了 我問清楚後他說貨已經在海關了 3天就會到 到了會電話通知我 我就欣然下單也付了訂金了 結果等了5天都沒電話、簡訊 打過去問一下到貨了沒 但店員口氣很差 一付沒收到簡訊你就繼續等的感覺 然後跟我要了單號,說等下回電 後來說國外斷貨了,問我要不要換 我當下沒想那麼多 想說很喜歡這雙鞋 就請她把原本太大的那雙幫我留著 掛了電話才想到: 啊不是在海關了?怎麼會斷貨? 斷貨不用通知買家嗎? 還要我打去問? 是怎? 我覺得這種不主動又疑似不誠實的態度很爛 下次不會去消費了。 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 101.3.58.88 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/ChungLi/M.1418998101.A.32E.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()