close
Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 台灣東部
宜蘭、花蓮、台東地區的自助旅行資訊 
帶小孩花蓮親子遊的交通工具選擇
Dec 19th 2014, 05:52, by 丁ㄉㄨㄞ

因為沒有要開車去
應該會搭公車去花蓮遠雄海洋公園還有兆豐農場

但另外還有考慮要租腳踏車從市區騎到七星潭..繞繞市區景點
因為小孩才3Y
想說騎機車如果沒有小孩座椅有點危險
所以才想說要租自行車騎自行車步道

大家有好建議嗎
另外我住在五霸焦糖包心粉圓店附近
那裏有腳踏車出租店嗎??(飯店僅有一台親子腳踏車~~我深怕我搶不到ㄚ)
我目前查到最近一家似乎是和平路的任我車單車行了

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()